Rabu, 15 Mei 2013

MAKAM NABI SHUIB

Di akhir lawatan kami semua di bawa ke MAKAM NABI SHUIB yang terletak di sebuah lembah yang cukup subur, jalan menuju ke sana dipenuhi dengan sayur-sayuran ditanam di lereng-lereng bukit ibarat seperti di Cameron Highlands tetapi ianya tidak dipenuhi hutan teapi gurun yang subur.

Dipintu masuk Makam Nabi Shuib

Bukit dihadapan Makam Nabi Shuib

Bersama pemandu bas yang mebawa kami dalam lawatan ini

Air Zam-zam sumbangan driver bas Jordan

Setelah sehari suntuk melawat tempat-tempat menarik di Jordan, maka baliklah kami hotel untuk berehat dan menyiapkan diri bagi penerbangan ke MADINAH pada malam jam 2.00 pagi nanti Kami diarahkan check out hotel jam 8.00 malam dan berada di lobi hotel.  Seperti biasa juga bas yang pertama datang tepat jam 10.00 malam, rombongan kami terpaksa mengalah kepada rombongan Agensi Umrah Makbul dan akhirnya bas yang membawa kami ke airport tepat jam 11.00 malam. Setelah hampir 3 jam menunggu barulah kapalterbang membawa kami menuju ke Madinah